Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Tuesday

-terKiLan-

KAWAN??
sume org ade kwn.. kawan ada 2... 1 kawan yang menjadi teman, 1 lagi kawan yg menjadi  lawan... Kawan ada mcam2 jenis, mcm2 prangai dan sikap... Sama la macam manusia,,, byk kerenah nya... Kekadang ada orang lebih selesa bila bsama kawan, berbanding family sendiri... Selesa yang ak maksudkan sebenarnya ialah teman... Semua nya nk teman (kawan) , utk kiter kongsi suka dan duka dalam menempuhi ranjau kehidupan yang serba mencabar...ade masalah sikit, mula lah nak mngadu domba dgn kawan... Betapa akrabnya persahabatan yang terjalin...

Tetapi bila tiba di 1 saat, 1 ketika, 1 detik..... kawan yang tadi nye jadi teman kini dah jadi lawan... Ribut xde, kilat petir pun xder, ttibe hujan?? Serba x kena... Cakap sikit, nk trasa hati... Salah laku sikit, nak bermasam muka... nak muncung2 kan mulut... Tak pernah sedar dek untung... Tak pernah nak fikir pngorbnan.seorang kawan...  Bukan nak mngata org, tp buat ingatan diri kita sndri...

m(^_^)m

Friday

..kEmBaLi..

dah sminggu...?? emm alhmdulillah... keadaan dh smakin pulih... thnx to all my frenz.. ak ngn abg ak dh ok, wlupon still ag xmesra... tp ckop lah dpt ckp, dpt tgur2.... perlukn mse lagi.... Alhamdulillah....

Monday

DugaAn dEmi DugaAn.

Kelmarin pegi Hosp Univsti Sains Malaysia (HUSM) kt kota bharu... ziarah tok sdara.. >>> xtau lah btol ke x tok sdara.. huhu yg pasti, dia pangkat duapupu dgn mak aku.. so, mgkin dia tuu mak duapupu ak kowt..hehe<<< dia dh 2 mggu dimasukkan ke wad.. masa mula2 ditahan dulu, dia duk kat wad ICU.. ak xtaw brapa hari.. xpasti... Rambut nya dibotakkan..Kpalanya ditebuk.. ade darah beku, kata doktor... Mase fmily ak pergi hari tu, dia koma & fmly ak xdpt nk cam muka, sbb putih pucat.. mgkin disebabkan keehilangan darah yg banyak.. LPas 2,3 hari, keadaan dia smakin baik, dah sedar... so, Pd 4/5/11, dia dipindahkan ke wad biase... Skarang di wad 3 UTARA.. Semalam bila pegi sna, dh tgk dia smakin pulih dah... & ak ade terlihat setangkai bunga & 1 kotak kecik, warna merah, ade cebisan kertas berbentuk love, & ade ditulis, "Mama, selamat hari ibu, kami sayang mama, kami cinta mama.. Semoga mama cepat sembuh.." Lebih kurang mcam 2 la ayat nya... Hari ibu, anak2 ttp di sisi... sungguh bertuah...


kpda smua yang mngenali PN SAMSIAH SULONG, GURU AKADEMIK SMK SERI NERING, DOAKAN SEMOGA BELIAU SEMBUH & DIBERIKAN KESIHATAN  YANG BERPANJANGAN.. INSYAALLAH... AMIN..!

ummm 1 ag, ase nye xterlambat lagi.. SElamt hari ibu kpd mak ak, PN ZAINAB OMAR... thnx byk2.. lov u alwayz... muaaahhh!!!

m(^_^)m

Sunday

Was Was..

Blh caye ke??
mcm x yakin je...
nk lepas, syg...
x lepas, ragu2..
pkir yg bukan2 je...
slagi ade, gune kan je tnpa was was...
huhuhu..
setia tapi dusta.. :(

m(^_^)m

JoM LeR s!nGgaH..!!