Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Thursday

Store GadGet

my newest.......!!!
Apple iPhone 4....



Da pakai 3,4 mggu, ase bosan lak.... baik pkai yang biasa lagi best kowwtttt.... Lagi senang.... Hmmmm dasar manusia yang BUKAN high maintenance.... huhuhu... Yang ni kalu jatuh sikit, dah ase cuak nak mmpos..!! Mane x nyeee... kalu rosak, suke mintak wet banyak2 utk repair itu, repair ini... huhu Tpi bole la daripada xde...Hehe.. Nanti nk g kedai, nak jual balik... Ummm ase nak pakai SE aino.... Murah pon xpe... Asal suka.... !! Ngeee~~


m(^_^)m

Doa Mendapat Jodoh..

Terjemahan Surah Al Anbiya : ayat 89 :
SURAH AL-ANBIYA' AYAT 89
Tafsiran Ar-Rahman
Dan (sebutkanlah peristiwa) Nabi Zakariya, ketika ia merayu kepada Tuhannya dengan berkata: “Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi”.

m(^_^)m

Saturday

SETIAP YANG BERNYAWA PASTI AKAN MERASAI MATI..

ASSALAMUALAIKUM.... 


Hari ni terasa  sedikit sedih & terkilan... SEDIH sebab tadi ada berita yang mengejutkan, dihantar melalui sms.... 










 Innalillahiwainnailaihirojiun...
sebak berbaur sedih.... Ibu kpd kawan aku telah meninggal dunia petang tadi...  Rase terkilan sebab tak dapat nak temankan dia saat2 cam ni... Saya mitak maaf la dah lama xcontact awk sejak saya cuti... & awak pun sunyi sepi, hari ni bru ada berita.. Takziah buat awak & keluarga... Setiap yang bernyawa pasti akan merasai mati... BErsabar lah atas segala dugaan,,, Allah nak tengok setakat mana kesabaran kita... Setiiap yang berlaku atas ketentuan ALLAH S.W.T.. Kita tak boleh nak tolak qada' & qadar yang dah ditentukan.... Saya harap awak dpt trima ktentuan ni dgn hati yang tenang... 


AL-FATIHAH....




m(^_^)m

JoM LeR s!nGgaH..!!