Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Tuesday

-terKiLan-

KAWAN??
sume org ade kwn.. kawan ada 2... 1 kawan yang menjadi teman, 1 lagi kawan yg menjadi  lawan... Kawan ada mcam2 jenis, mcm2 prangai dan sikap... Sama la macam manusia,,, byk kerenah nya... Kekadang ada orang lebih selesa bila bsama kawan, berbanding family sendiri... Selesa yang ak maksudkan sebenarnya ialah teman... Semua nya nk teman (kawan) , utk kiter kongsi suka dan duka dalam menempuhi ranjau kehidupan yang serba mencabar...ade masalah sikit, mula lah nak mngadu domba dgn kawan... Betapa akrabnya persahabatan yang terjalin...

Tetapi bila tiba di 1 saat, 1 ketika, 1 detik..... kawan yang tadi nye jadi teman kini dah jadi lawan... Ribut xde, kilat petir pun xder, ttibe hujan?? Serba x kena... Cakap sikit, nk trasa hati... Salah laku sikit, nak bermasam muka... nak muncung2 kan mulut... Tak pernah sedar dek untung... Tak pernah nak fikir pngorbnan.seorang kawan...  Bukan nak mngata org, tp buat ingatan diri kita sndri...

m(^_^)m

No comments:

JoM LeR s!nGgaH..!!