Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Saturday

SETIAP YANG BERNYAWA PASTI AKAN MERASAI MATI..

ASSALAMUALAIKUM.... 


Hari ni terasa  sedikit sedih & terkilan... SEDIH sebab tadi ada berita yang mengejutkan, dihantar melalui sms.... 










 Innalillahiwainnailaihirojiun...
sebak berbaur sedih.... Ibu kpd kawan aku telah meninggal dunia petang tadi...  Rase terkilan sebab tak dapat nak temankan dia saat2 cam ni... Saya mitak maaf la dah lama xcontact awk sejak saya cuti... & awak pun sunyi sepi, hari ni bru ada berita.. Takziah buat awak & keluarga... Setiap yang bernyawa pasti akan merasai mati... BErsabar lah atas segala dugaan,,, Allah nak tengok setakat mana kesabaran kita... Setiiap yang berlaku atas ketentuan ALLAH S.W.T.. Kita tak boleh nak tolak qada' & qadar yang dah ditentukan.... Saya harap awak dpt trima ktentuan ni dgn hati yang tenang... 


AL-FATIHAH....




m(^_^)m

No comments:

JoM LeR s!nGgaH..!!